Jag slår vad om att dom blir "vänner"

 Jaha då var det dags igen.Paulina åker för att träffa deiaree igen, men den här gången säger hon att dom bara ska byta saker och ta en fika. Jag slår vad om att de slutar med att dom ummgås i ca 1-2 veckor och sen så slutar de med att dom blir osams igen. Varför ta en fika när ni bara kan byta grejer och dra där ifrån? Paulina har ju själv sagt att hon aldrig mera kan umgås med Deiaree själv utan gemensama kompisar!

Paulina skriver:
Kom precis hem till pappsen, ska fixa mig lite, sen träffa dessie så vi ska byta grejer. Jag vill verkligen ha min Ipod och hon ska få sin efterlängtade kamera. Inga kommentarer tack, det är bra att vi kan träffas utan att slå varandra är inte samma person som förut, så ja. Var glada för min skull, vi ska bara ta en fika & byta grejer.. Aja, whatever nu ska jag fixa mig lite. Så ses vi om ngn timme med ett videoinlägg, det gillar ni va ?


Källa bild : paulinadanielsson.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0